tirsdag den 9. juli 2013

Så er der ved at være godt gang i drivhhuset...

Så er der ved at være godt gang i drivhuset, selvom det tog sin tid med det lange kolde forår, men vindruerne trives og det ser ud som om der kommer mange og at de er store i år. Mmmm... lækkert, glæder mig til de bliver modne ;-) vil i år prøve at lave druesaft så der ikke går så mange til spilde, da problemet er at de alle bliver modne på næste samme tid og vi kan ikke nå at spise dem.


Agurkerne er sene i år, men har også selv sået dem så derfor er de lidt senere. Men det gør ikke noget, når glæden ved selv at have fremdrevet er dobbelt :-)

 
 
Mini ferskentræet jeg fik i 40 års fødselsdagsgave for snart 6 år siden, giver ikke mange ferskner i år, men 1 enkelt bliver det til. den er stor og flot og jeg passer godt på den....glæder mig til jeg skal spise den :-)
 

 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar