søndag den 2. februar 2014

Kursus på Food College Aalborg med personaleforeningen...

På en kold og snefyldt torsdag i januar, kan det kun blive godt med et arrangement med personaleforeningen på Food College Aalborg i "Nem og lækker hverdagsmad".....
Hmmm....hverdagsmad ...Jeg vil nok sige at det var lidt over standarden for hverdagsmad hjemme hos mig, hvornår har jeg sidst fået 3 retters menu på en hverdag?
Men godt var det ;-) uhmmm.... lækkert

Menuen bestod af:

Jordskokke suppe med pastinak chips og gulerodsbrud

Kyllingebryst med hjemmelavet pasta, peberrods sauce
samt sauteret svampe, løg og jordskokker
 
Æbletærte med marcipan og lakrids samt vaniljeis
 
 
 
Desserten fik jeg desværre ikke taget noget billede af da jeg var så mæt at jeg glemte det :-)
 
 
 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar